Caritas Netwerk

H

Hulpverlening en begeleiding voor gezinnen, kinderen, jongeren, volwassenen en professionals.

Vanuit onze (Christelijke) levensovertuiging geloven wij dat ieder mens het waard is om in te investeren. Juist wanneer het tegen zit is bieden wij graag dat zetje in de rug wat nodig is om de draad weer op te pakken. Samen kijken wat helpend is om anders met moeilijke situaties om te gaan en juist versterken wat al goed gaat. Dit doen we door samen naar jouw unieke situatie te kijken en wat jij daar anders in wilt. Hierbij maken we gebruik van het (gezins)systeem en gaan we samen niet helpende patronen doorbreken om plaats te maken voor de gewenste situatie. Binnen de grenzen van de mogelijkheden natuurlijk.

Onze ervaring in de hulpverlening nemen we mee in het begeleiden van professionals. Vanuit onze praktijk bieden wij intervisie, supervisie en coaching aan professionals. We zijn allebei geregistreerd bij de LVSC als supervisor en coach. Marieke is ook geregistreerd bij de LVSC.

Als je te veel tegenwind hebt, fiets je misschien wel de verkeerde kant opChinees gezegde

De juiste mensen op de juiste plek

Met onze talenten willen we graag helpen jou helpen je weer in je kracht te zetten. Of dat nou is om je te helpen ‘de wind weer in je rug’ te krijgen of je als professional (nog) meer in je kracht te zetten waardoor je diezelfde ‘rugwind’ mag gaan ervaren.

Marco Valster

Supervisie
Intervisie
Speltherapie
Sporttherapie
Coaching
Begeleiding & behandeling
(jeugdfoodvalley)
Trainingen

Marieke Valster

Supervisie
Leersupervisie
Gestaltsupervisie
Intervisie
Gestalttherapie
Gezins- en relatietherapie
Psychosociale therapie

Kennismaken met een van ons?

NEEM GERUST CONTACT OP