Tarieven Caritas Netwerk

Afhankelijk van de begeleiding of behandeling die je afneemt factureren we rechtstreeks naar jou en ben je zelf verantwoordelijk voor de betaling. In sommige gevallen (speltherapie en gestalttherpie) kun je vanuit je aanvullende verzekering een vergoeding krijgen. Dit dien je zelf bij je zorgverzekeraar uit te zoeken. In het kader van een opleiding kan bij supervisie de factuur ook rechtstreeks naar de opleiding worden gestuurd. Ditzelfde geldt voor een supervisie of coaching traject in opdracht van je werkgever. Dan sturen we in overleg de factuur rechtstreeks naar de organisatie waar je werkzaam voor bent.

Marco is aangesloten bij de NVVS en Marieke bij de NVAGT. Beiden zijn we aangesloten bij de koepelorganisatie RBCZ. Daarnaast zijn we allebei geregistreerd bij de LVSC als supervisor en Marieke ook als leersupervisor. Medio 2020 zal Marieke ook geregistreerd staan als Gestaltsupervisor. Daarnaast hebben we als praktijk ook een contract meet de jeugdfoodvalley en werken we vanuit code 45a04.

De AGB code
Voor uw zorgverzekeraar zijn onze AGB codes van belang. Onze persoonlijke AGB-code en de AGB-code van onze praktijk staan vermeld onder aan de factuur.

KVK- en btw-nummer
Ook deze registratiegegevens staan vermeld onderaan op de factuur.

Supervisie

€90,- per uur

Leersupervisie

€110,- per uur

Intervisie

€90,- per uur

Speltherapie

Gestalttherapie

Relatie- en gezinstherapie

€110,- per uur

Coaching

JFV begeleiding

Code 45a04

Meer Informatie Over Onze Tarieven?

NEEM CONTACT OP