Samen kom je verder dan alleen

W

ij geloven in autonomie en in verbondenheid. Groeien in keuzevrijheid en groeien door betrokkenheid.

De naam Caritas Netwerk hebben we bewust gekozen. Caritas mag je vertalen met naastenliefde. De reden waarom wij graag willen investeren in mensen om ons heen. Vanuit betrokkenheid naast de ander staan.

Naast de ander staan, betekent al dat je het samen doet. Wij werken graag SAMEN met jou. Maar niet alleen wij en niet alleen jij. Jij staat ook niet op jezelf, jij hebt jouw eigen netwerk (je systeem) en indien nodig, betrekken we deze graag.

Wij hebben een netwerk van samenwerkingspartners, waar wij indien nodig, graag gebruik van maken. Op deze manier kunnen we met elkaar, vanuit ieders expertise, alles inzetten om samen met jou te werken aan het behalen van je doelen. Op deze pagina van de website vind je een aantal van onze samenwerkingspartners en een aantal ervaringen van mensen die gebruik hebben gemaakt van Caritas Netwerk.

Netwerkpartners en opdrachtgevers

Wij hebben een overeenkomst met de JeugdFoodValley. Sociale Teams kunnen hierdoor naar ons doorverwijzen. Wij werken met de code 45A04.

www.jeugdfv.nl

Sociaal teams en CJG’s uit onze regio verwijzen inmiddels ruim 6 jaar met grote regelmaat jongeren (en het gezin) naar onze praktijk door om door ons begeleid te worden.

www.centrumvoorjeugdengezin.nl

Moviera heeft ons in 2019 benaderd om intervisie te geven aan medewerkers om te investeren in de ontwikkeling van de werkers. Juist het inzetten op het welzijn van hun personeel zorgt voor plezier en draagkracht om hun werk te kunnen doen.

www.moviera.nl

Voor de CHE werken wij ruim 12 jaar in diverse functies. Op dit moment geven wij supervisie en intervisie aan speltherapeuten i.o. Ook geven wij leersupervisie aan supervisoren i.o. Daarnaast geven wij ervaringsgerichte lessen over bijvoorbeeld Rots & Water en EmoToons aan social work studenten.

www.che.nl

Wij zijn verbonden sinds 2015 aan de opleiding Ervaringsgerichte Supervisie als leersupervisor. We geven leersupervisie aan ervaringsgerichte supervisoren i.o.

www.kempler-instituut.nl

Wij werken samen met en voor Choice4life in het begeleiden van jonge moeders (met diverse achtergronden en problematiek) en coachen van jonge vaders (met diverse achtergronden en problematiek) in wat vaderschap betekent en hoe je met je (ex-)partner goed kan communiceren over je relatie en over je kind.

www.choice4life.nu

EmoToons zijn kaartjes, waar diverse emoties op zijn afgebeeld. Wij hebben deze zelf ontworpen. Op de website EmoToons.eu kan je zien wat EmoToons voor jou of je organisatie kan betekenen.

www.emotoons.eu

Tesqua is een Sport & Healthcenter in Ede, waar een groot aanbod is aan fitness, squash en tennis, (kick)boksen en nog veel meer. Vanuit Caritas Netwerk maken wij graag gebruik van de facaliteiten, die Tesqua biedt. Wij begeleiden jongeren in Tesqua om tijdens het sporten de transfer te maken naar het dagelijks leven.

www.tesqua.nl

OOK SAMENWERKEN?

Graag samenwerken met ons?

NEEM CONTACT OP